munkavégzési helyszín: Budapest IX. kerület
Budapesti székhelyű vállalkozás részére keresünk regisztrált mérlegképes könyvelőt. Partnercégünk jellemzően – de nem kizárólagosan – ingatlanhasznosítással és nagykereskedelemmel foglalkozik. A Pénzügy-Számviteli Osztály jelenleg 4 főből áll, a munkavégzés a vállalkozás székhelyén, Budapest IX. kerületében történik.
Feladatok:
- A vállalkozások teljeskörű könyvelési feladatainak ellátása, vevő és szállító számlák, bank, pénztár és vegyes tételek, kompenzálások könyvelése,
- Tárgyi eszközök, vevő és szállító analitikák folyamatos egyeztetése,
- Éves beszámolók, bevallások összeállításában való aktív részvétel
- Társosztályokkal történő együttműködés, szakmai állásfoglalások készítése,
- Külső könyvelő partnerekkel történő kapcsolattartás és együttműködés.
Elvárások:
- Mérlegképes könyvelői szakképesítés és mérlegképes könyvelői regisztráció,
- Teljeskörű könyvelésben szerzett minimum 2 éves gyakorlat,
- Naprakész számviteli és adózási ismeretek,
- Nagyfokú precizitás és szakmai önállóság,
- Jó kommunikációs képesség, kooperatív szemlélet,
- MS Office eszközök magabiztos ismerete (Excel, Word),
- B kategóriás jogosítvány.
Előnyt jelent:
- RLB hálózatos program ismerete,
- Adriana banki feldolgozó rendszer ismerete,
- Bérszámfejtői tapasztalat,
- Felszámolói számvitelben, adózásban szerzett szakmai tapasztalat
- Google Drive rendszerének ismerete, különösen táblázatkezelés.
Amit kínálunk:
- Határozatlan idejű munkaszerződés,
- Kellemes munkakörnyezet, tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető iroda, zárt parkoló,
- Próbaidő után heti 3 nap Home Office,
- Fiatalos, lendületes és támogató csapat,
- Teljes munkaidős foglalkoztatás (munkarend: hétfőtől csütörtökig 7:30-16:30 között, míg pénteken 7:30-14:00 között),
- Rendszeres céges rendezvények.
Amennyiben álláshirdetésünk felkeltette érdeklődését, várjuk magyar nyelvű fényképes önéletrajzát bruttó fizetési igény megjelölésével a hr@lhcontrol.hu e-mail címre.