kategória: Kereskedelem
munkavégzési helyszín: Budapest IX. kerület
Több, mint 20 éves múltra visszatekintő nyomtató kellékeket forgalmazó partnercégünk új, kereskedelmi asszisztensét keresi. A vállalkozás székhelye Budapest IX. kerületében található, ahol hibrid munkarendben dolgoznak a munkavállalók. Amennyiben a pozíció összecseng az elképzeléseivel, és szívesebben dolgozna részmunkaidőben, úgy várjuk jelentkezését meghirdetett pozíciónkra!
Feladatok:
-
- Partnerekkel való kapcsolattartás,
- Megrendelések felvétele, rögzítése, számlázás,
- Áruátadás- átvételben való részvétel, raktáros munkatársak támogatása,
- Árukiszállítás céges kisteherautóval Budapest területén (kb. havi 1-2 alkalom),
- Bevételi jegyek, szállítólevelek kiállítása,
- Hivatalos levelezés,
- Okiratszerkesztés,
- Általános irodai adminisztratív feladatok ellátása.
Elvárások:
-
- Középfokú iskolai végzettség,
- B kategóriás jogosítvány és vezetési tapasztalat,
- Magabiztos MsOffice használata,
- Jó kommunikációs képesség szóban és írásban,
- Munkára való igényesség,
- Pontos, precíz munkavégzés,
- Monotonitás tűrés.
Előnyök:
-
- Gazdasági vagy kereskedelmi területen végzett tanulmányok, vagy hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat,
- Adminisztrációban szerzett tapasztalat,
- Kisteherautó vezetési gyakorlat.
Amit kínálunk:
-
- Hosszú távú munkalehetőség,
- Részmunkaidős munkalehetőség, heti 20-30 órában megállapodás szerint,
- Fiatalos, lendületes, támogató közeg,
- Jól felszerelt irodai környezet,
- Betanulás után home office lehetőség,
- Évente több csapatépítő és egyéb közösségformáló események,
- Ingyenes parkolás és biciklitároló biztosítása.
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, várjuk jelentkezését fényképes önéletrajzának megküldésével az alábbi elérhetőségünkre: hr@lhcontrol.hu