Menü Bezárás

Irodai adminisztrátor

foglalkoztatási jelleg: Részmunkaidő (4 óra)
munkavégzési helyszín: Budapest

Budapesti ingatlanfejlesztéssel és -üzemeltetéssel foglalkozó vállalkozás részére keresünk
Irodai adminisztrátor
munkatársat.

Feladatok:

  • Alvállalkozókkal, partnerekkel történő eseti kapcsolattartás,
  • Ingatlanfejlesztéssel –és üzemeltetéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása,
  • Hivatalos levelek megírása,
  • Társosztályokkal való együttműködés,
  • Általános irodai teendők ellátása (iratok szkennelése, lefűzése, fénymásolás).

Elvárásaink:

  • Minimum 3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
  • B kategóriás jogosítvány,
  • Középfokú végzettség,
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés,
  • Magas fokú számítógépes ismeretek.

Előnyt jelent:

  • Hasonló területen működő cégnél szerzett munkatapasztalat.

Amit kínálunk:

  • 4 órás részmunkaidős, határozatlan idejű munkaszerződés,
  • Fix bérezés,
  • Fiatalos, lendületes, támogató csapat.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, várjuk fényképes önéletrajzát a hr@lhcontrol.hu e-mail címre.

Jelentkezzen az állásra!

Fájl formátumok: .pdf, .doc, .docx