kategória: Adminisztráció
munkavégzési helyszín: Budapest IX. kerület
Kereskedelemmel és ingatlanfejlesztéssel foglalkozó cégünk számára
Irodai adminisztrátor
munkatársat keresünk, teljes, munkaidőben, budapesti munkavégzéssel.
Feladatok:
- Általános irodai teendők ellátása (iratok szkennelése, lefűzése, fénymásolás)
- Fizetésképtelenségi eljárásokkal kapcsolatos adminisztráció
- Postai ügyintézés (bejövő és kimenő levelek adminisztrációja)
- Pénzügyi adminisztráció, számlák ellenőrzése, iktatása, egyeztetése
- Társosztályokkal való együttműködés
- Céges e-mail fiókok kezelése
- Közműszolgáltatókkal való kapcsolattartás
- Egyéb, ad-hoc felmerülő adminisztrációs feladatok ellátása
Elvárásaink:
- Minimum 1 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
- B kategóriás jogosítvány és vezetési tapasztalat,
- Középfokú végzettség,
- Pontos, precíz, önálló munkavégzés,
- Monotonitástűrés
- Csapatban való munkavégzés
- Felhasználó szintű számítógépes ismeretek
- Magabiztos Google Drive, Google Táblázat használata
Előnyt jelent:
- Fizetésképtelenségi eljárásokkal kapcsolatos ismeret
- Ingatlanok üzemeltetésével kapcsolatos adminisztráció ismerete
Amit kínálunk:
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Fix bérezés
- Próbaidő után Home Office lehetőség
- Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetében munkába járási támogatás
- Szakmai továbbképzési lehetőségek
- Csapatépítő rendezvények
- Fiatalos, lendületes, támogató csapat
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, várjuk jelentkezését fényképes önéletrajzának megküldésével a hr@lhcontrol.hu e-mail címre!